בלוגים: אז מה כל הרעש סביב הבלוגים...
מסתבר שתופעת הבלוגים מסתמנת כאחד מהטרנדים המובילים ביותר באינטרנט. כל שנייה נוצר בלוג חדש אי שם בעולם. על פי חברת Technorati כמות הבלוגים ברשת מוכפלת כל חמישה חודשים! כיום יש כבר יותר מ- 37 מליון בלוגים בעולם.
רבים כבר מדברים על הבלוגרים כבעלי השפעה גדולה על החברות המסחריות, ממשלות וארגונים ברחבי העולם. מסתבר שהשפעת הבלוגרים לא מתבטאות במספר קוראי הבלוגים, אלא במי שקורא אותם...
ממצאי מחקר של יופיטר ריסרץ' שפורסמו לאחרונה מאמתים את התפיסה הזאת...במאמר של
USA Today שהתפרסם החודש מדווח ג'וליאן סמית- האנליסט של יופיטר ריסרץ' שערך את המחקר על השפעת הבלוגרים באירופה, שישנה קבוצה של גולשים פעילים ברשת, שעל אף גודלה הקטן יחסית כאחוז מסך כל הגולשים, יש להם השפעה דומיננטית מעל דעת הקהל ועל הרגלי הצריכה של הצרכנים. הוא מביא את הדוגמא של AOL שהכירה בעוצמתם של הבלוגרים ומאפשרת להם להשתמש במידע שבאתר ללא תשלום.
דוגמא מעניינת נוספת שאני זוכר היא ב- 2004 עת שמספר בלוגרים היו אלו שחשפו את העובדה שהמידע על שירותו של ג'ורג בוש בצבא שדווח ע"י רשת CBS לא היה נכון.
מסתבר שהבלוגים המשפיעים כגון: Instapundit, Daily Kos, ThinkProgress, Wonkette, Captain's Quarters, and RedState נקראים ע"י מקבלי ההחלטות בוושינגטון.
מחקר שהתפרסם לאחרונה ע"י חברת המחקר Pew Internet , מראה שקרוב ל- 90% מקבוצת הגיל של 18-29 גולשת באופן קבוע באינטרנט. מה זה אומר?
השפעתם של הבלוגים על המערכת הכלכלית והפוליטית רק תתעצם בשנים הקרובות.
מסתבר שתופעת הבלוגים מסתמנת כאחד מהטרנדים המובילים ביותר באינטרנט. כל שנייה נוצר בלוג חדש אי שם בעולם. על פי חברת Technorati כמות הבלוגים ברשת מוכפלת כל חמישה חודשים! כיום יש כבר יותר מ- 37 מליון בלוגים בעולם.
רבים כבר מדברים על הבלוגרים כבעלי השפעה גדולה על החברות המסחריות, ממשלות וארגונים ברחבי העולם. מסתבר שהשפעת הבלוגרים לא מתבטאות במספר קוראי הבלוגים, אלא במי שקורא אותם...
ממצאי מחקר של יופיטר ריסרץ' שפורסמו לאחרונה מאמתים את התפיסה הזאת...במאמר של
USA Today שהתפרסם החודש מדווח ג'וליאן סמית- האנליסט של יופיטר ריסרץ' שערך את המחקר על השפעת הבלוגרים באירופה, שישנה קבוצה של גולשים פעילים ברשת, שעל אף גודלה הקטן יחסית כאחוז מסך כל הגולשים, יש להם השפעה דומיננטית מעל דעת הקהל ועל הרגלי הצריכה של הצרכנים. הוא מביא את הדוגמא של AOL שהכירה בעוצמתם של הבלוגרים ומאפשרת להם להשתמש במידע שבאתר ללא תשלום.
דוגמא מעניינת נוספת שאני זוכר היא ב- 2004 עת שמספר בלוגרים היו אלו שחשפו את העובדה שהמידע על שירותו של ג'ורג בוש בצבא שדווח ע"י רשת CBS לא היה נכון.
מסתבר שהבלוגים המשפיעים כגון: Instapundit, Daily Kos, ThinkProgress, Wonkette, Captain's Quarters, and RedState נקראים ע"י מקבלי ההחלטות בוושינגטון.
מחקר שהתפרסם לאחרונה ע"י חברת המחקר Pew Internet , מראה שקרוב ל- 90% מקבוצת הגיל של 18-29 גולשת באופן קבוע באינטרנט. מה זה אומר?
השפעתם של הבלוגים על המערכת הכלכלית והפוליטית רק תתעצם בשנים הקרובות.
הכותב הינו מנכ"ל המשרד הישראלי של חברת האנליסטים הבינלאומית- ג'ופיטר ריסרץ'(NASDAQ MCGC )